Tryk og print af brochurer og pjecer
Brochuren eller pjecen – Den lille farverige tryksag bruges både til sjov og alvor, skræk og advarsel, reklame og information, fest og farver. Brochuren eller pjecen er det medie vi møder oftest i vores hverdag. Små standere med glitrende budskaber eller skrækindgydende advarsler er at finde i biografen, hos dyrlægen eller på politistationen. Men en god brochure skal kunne andet end at være til stede. En god brochure skaber blikfang, og vil med hjem.

Sådan skaber du opmærksomhed
Målet med en god brochure er i sidste ende, at den bliver læst og måske endda ender på hjemme på køleskabslågen. Men som med alt andet kommunikation er det vigtigt at overveje, hvilke køleskabe du ønsker din brochure skal hænge på. De valg, som du træffer i forbindelse med tryk af din brochure, skal være i tråd med det visuelle udtryk din virksomhed eller organisation står for og den målgruppe du ønsker at fange. Hvilket stiller store kvalitetskrav til fremstillingsprocessen, når der skal farveredigeres, trykkes og vælges papir.

Papirtyper og farvevalg
Valg af papir har høj signalværdi, og mens nogle silkpapirtyper fremhæver billedernes klarhed og ned til små detaljer, giver ubestrøgende papirtyper en mere ru og mat overflade. Det gode resultat er også afhængigt af den rette farveredigering og farveforståelse hos trykkeren eller printoperatøren, men også deres viden om, hvordan de forskellige papirtyper og farver reagerer på forskellige trykmetoder.

Hvad kan vi hjælpe dig med?
Hos Herrmann & Fischer A/S har vi mere end 40 års erfaring med tryk af brochurer og pjecer, og vi kan både trykke alt fra den opsigtsvækkende avantgarde brochure til den mere simple budgetvenlige brochure. Vi er specialister på vores område, og har indsigt i, hvordan en god, målrettet brochure ser ud. Hvilket i sidste ende er afgørende for om du kommer gennem med dit budskab.

Den gode brochure
– Fungerer som blikfang og appetitvækker
– Udtrykker sig kort og præcist
– Har en enkel og overskuelig grafisk fremstilling
– Er flot visuel og der er tænkt over billeder og farvevalg
– Henvender sig til dig personligt