Eye tracking test af skilte, displays, POS og udstillingsløsninger

Du kender måske dine kunders holdning til dit produkt eller din branche. Men kender du mon også til deres adfærd? Og hvad fanger egentlig dine kunders opmærksomhed, når de træder ind i din butik eller klikker ind på dit website?

Du har sikkert ud fra intuition, brancheerfaring og salgstal et indblik i, hvordan din målgruppe agerer og handler. Men for at få et så præcist indblik i, hvad der virker og hvorfor, samt viden om din målgruppes adfærd, kan eyetracking være et givende redskab.

Sådan virker eyetracking

En eyetracking-analyse fungerer på den måde, at du med et par eyetracking-briller får mulighed for at optage og tracke, med det indbyggede kamera, hvor blikket bevæger sig hen. Når du har foretaget en tilpas mængde forsøg, kan du begynde at gennemse dine data og her vil du kunne danne dig et billede af, hvad der vækker din modtagers opmærksomhed. Herefter kan kortlægningen og karakteristikken af din modtager begynde. Det er ikke nødvendigvis det, de hævder at lægge mærke til. Netop også derfor er det værd at undersøge, hvor meget din målgruppe lægger mærke til, når de træder ind i din butik eller besøger dit website. På den måde kan du være endnu mere omhyggelig omkring tilrettelæggelsen af din næste POS-kampagne.

Er du interesseret?

Hvis du vil have indblik i, hvad der kan være udslagsgivende i forhold til din modtager og din næste kampagnestrategi, kan eyetracking være første skridt på vejen. Hos Kailow giver vi en gratis test, hvor vi viser alle fordelene ved at have eyetracking som en fast del af værktøjerne i tilrettelæggelsen af kommunikationen.

Skriv til os, så kontakter vi jer og aftaler nærmere.